We zijn er weer

Ja. Ik was even niet aan het bloggen en dat was om verschillende redenen.

Geen tijd om te lezen? Hoor dan de audioversie van deze blog.

Geen inspiratie, geen tijd, geen zin waren al de belangrijkste redenen. Ook de twijfel of het wel zin had. Want wie las nu nog mijn blog? Ikzelf heb ook te weinig tijd om echt blogs te lezen. Ik luisteren meer naar podcasts. Omdat ik deze dan kan beluisteren terwijl ik mijn huishouden doe. Dus ben ik nu van plan om al mijn blogs uit te schrijven hier en een link te zetten naar een audioversie van alles wat ik hier in de toekomst schrijf. Misschien is dit wel een goed idee om wat vernieuwend te werk te gaan. Soms wil ik zelfs video’s delen of mss een vlog.

Thema’s zijn ook belangrijk. Ik heb er wel bepaalde in mijn gedachte en ze zullen wel gelinkt worden aan mijn instagram thema’s maar toch ben ik steeds opzoek naar leuke blogthema’s dus heb jij een idee waar je graag een blog over zou willen lezen, horen of kijken. Laat het me dan zeker even weten via een DM op mijn instagrampagina Mamacelineblog

Ik kijk er naar uit om met jullie bepaalde thema’s te bespreken.

Tot de volgende blog

Liefs Celine van mamacelineblog

Plaats een reactie